Snel antwoord
Wie reist met een kind kan tijdens de boeking een voorkeur opgeven voor een babybedje in de accommodatie. Wij zullen deze als preferentie doorgeven aan de uitvoerende reisorganisatie of rechtstreeks aan het hotel.
Hoe geef ik mijn wens voor een babybedje door?
In de boekingsbevestiging van jouw reis vind je een link om preferenties – zoals we dit noemen – door te geven. Dit is ook de plek waar je jouw wens voor een babybedje kwijt kunt. Deze komt automatisch terecht bij onze klantenservice en zij pakken dit op. Je krijgt hier geen bevestiging van na afloop.
Heb je het babybedje tijdens de boeking niet doorgegeven of was dit niet mogelijk? Dit kan later ook nog via onze klantenservice.
Een garantie voor preferenties is nooit te geven, ook niet voor babybedjes. Zo kan het o.a. zijn dat het aantal bedjes beperkt is. In alle jaren dat wij babybedjes als preferentie hebben doorgegeven, hebben we echter nooit bericht gekregen van klanten dat dit ter plaatse niet geregeld was of ter plaatse nog werd.
Wat zijn de kosten van een babybedje?
Houd er wel rekening mee dat in veel gevallen babybedjes tegen betaling zijn. Dit kun je – wanneer bekend – teruglezen in de omschrijving van jouw accommodatie. Deze kosten dienen ter plaatse afgerekend te worden.